Transmetro, ulusal ve uluslararası yasalara göre faaliyetlerini yürütmektedir. Teknolojik gelişmeleri yakından takip eder ve yüksek standartlarda hizmet verebilmek için teknolojik yatırımlar yapar. Müşterilerin de bu bilimsel ve teknolojik gelişmelerden faydalanması için azami çaba sarf eder. Eğitimli ve deneyimli personeliyle müşteri odaklı hizmet anlayışından asla taviz vermez. İş sürecinin her aşamasında doğru, hızlı ve yüksek kalitede hizmeti esas alır. Kanun, tüzük, yönetmelik ve diğer yasal mevzuatları günü gününe takip ederek, iş süreçlerini bu mevzuatlara uygun şekilde sonuçlandırır
Müşterilerimizin ulusal ve uluslararası piyasalardaki itibarları bizim için önemlidir. Hem işletmemizin hem de müşterilerimizin itibarlarından asla ödün vermeyiz. Tüm personel iş etiğine bağlıdır.
Tüm müşterilerimiz için özgün, sürdürülebilir, özel çözümler üretiriz. Hizmetlerimizi uluslararası kalite standartlarına uygun yürütürüz. Uzman personelimiz kalite denetçileri tarafından düzenli olarak denetlenir. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun çözümler üretebilme, bu hizmetleri sürekli geliştirme, disiplinli çalışma ortamı yaratmak için ISO9001 Kalite Yönetim Sistemi’ne uygun hareket ederiz.
Ayrıca Uluslararası Müşteri Memnuniyeti Standardı ISO10002 ile müşteriyi ön plana çıkaran, çıkarlarını gözeten, bu konudaki çözümlerini sürekli iyileştiren, müşteri odaklı çalışma anlayışına sahibiz